tisdag 4 november 2014

Tisdag 4 nov

På den fantastiska gitarrkonserten så träffade jag Paulina och vi spenderade förmiddagen ihop och lunchade på Thai. Himla trevligt med lite uppdateringar, skvaller och häng. 

Sen en snabb sväng hos mamsen och så var det kassamöte på jobbet. Efter detta så hade jag ett lasarettsbesök inbokat. 
Ryggen då? Ja, kanske en spricka i revbenet, annars nåt annat som hon sa som jag inte kommer ihåg. 
Knapra piller och vila....KANON !!! Eller. 

Passade på att kolla upp min "fettknöl" som jag haft länge nu. 
Det var tydligen ingen fettknöl alls. Hon skickade en remiss till Västerås och den här tiden skulle jag INTE avboka tydligen. 
Ja men fan va lugn jag vart !! Kom hem bröt ihop och nu förtränger jag detta. Det behöver inte vara nåt farligt. Knölar finns det väl många av, behöver inte alltid vara det värsta tänkbara. 






Inga kommentarer: