söndag 25 september 2011

Friends with benefits




Herregud vilken film.
Snyft snörvel, ve och fasa. Jag vill oxå att nån ska bli kär i mig.
Jag vill oxå ha nån som helt plötsligt kommer på att jag är för bra för att kastas bort, och som då gör ALLT för att få mig tillbaka och berättar för mig på det där romantiska sättet hur underbar jag är och hur mycket han vill ha mig.

From NU hatar jag romantiska komedier. 
Dom bara förstör.
Visst får man en liten förhoppning innan verkligheten tar över och man inser att det bara är massa jävla dravvel.

Det är sånna filmer och låtar som "What are words" som gör att man drömmer om det omöjliga, som bara händer en gång på miljonen.

Jävla larv !!
Visst det kan säkert hända, men då lär man ha ett manus och en snygg kropp först.

Nåväl, filmen var jätte bra och tårar kom det och nu är jag mer kärlekskrank än tidigare.
Trots det har jag väl haft min dos av närhet idag men mycket vill ha mer.
Och får man väl smak på det goda så är det svårt att leva utan.
Är nog lättare att avstå helt men det vill man ju inte heller.

*PUSS*

Inga kommentarer: