fredag 23 september 2011

Räkor och kräftor

Jag förstår mig inte på dom som älskar att äta dessa djur. 
Dom stirrar på dig "Ääääät inte meeeeeeej, snäääääääällaaaaaaa" 
Skitläskiga är vad dom är. 
Men idag åt jag räkor. Jag vred av dom huvudet, slet av dom bajssträngen och svalde dom. 
Brutalt ?? Javisst !!
Gott ?? Nääää inte nå vidare :)

Var hemma hos Annsofie med henne, Jim och Johan. Trevligt trevligt. 
Ost och kex, räkor då rå och ett glas rosé och en cider vart det. 
Jag skulle inte dricka på flera månader men folk verkar ha svårt att acceptera detta. 
Konstigt det där.
Det var iallafall jätte trevligt. Nu ska jag sova

God Natt  

3 kommentarer:

Firesteehl sa...

Det finns skal och huvudlösa räkor och kräftor :) Om du tackar nej till alkohol när det bjuds, så kanske de tar din nykterhet på mer allvar :)

anneli sa...

Haha ja men herregud va folk tjatar. SÄger man nej en gång borde det räcka.
Men efter ett tag orkar jag inte argumentera längre.

Firesteehl sa...

Jag vet hur det är. Drygt som sjutton. Av vissa anledningar så händer det att jag går på fest nykter. Det tjatades som sjutton i början, men nu har folk lärt sig att ett nej är ett nej, jag dricker inte oavsett hur mkt de tjatar.