torsdag 22 september 2011

hej va det

Idag har jag hängt med Mickis på förmiddagen och hjälpt henne med diverse karlsysslor. 
Kände mig väldigt duktig faktiskt. 
Jag till och med luktade som en karl. 

Sen fick jag med mig Liam ner till mig en stund och han lekte lite på killarnas rum och var så snäll. 
Skönt att ha live rörelse här hemma. 
Sen kom Mickis och Tilde och vi käkade lite korv med bröd.

Dom gick och jag vart ensam och uttråkad och knepade då ihop den här bilden:

Jag är ju så jävla rolig. Den finns nu även på R.W blogg som för övrigt kan vara hysteriskt rolig emellanåt, iallafall om man känner personerna som förekommer i bloggen. 
Men där måste jag oxå varna känsliga läsare. 
Han kan vara grov i munnen den filuren. 

I brist på saker att göra så passade jag på att ta lite fina kort på mig själv eftersom jag är så ego. 

Sen gick jag förbi Grottis en sväng och hämtade lite grejer jag hade kvar där, pratade lite med honom och drog sen ner på stan där jag inhandlade lite ego grejer. 
(kort kommer)

Nu ska jag sitta lite barnvakt åt Nattas kids en kort stund, sen upp till Mickis igen och kolla in hennes sovrum, sen hem till AnnSofie på dubbeldejt ;) 

*PUSS*





Inga kommentarer: