fredag 30 september 2011

X ANTAL TIMMAR PÅ STAN

Efter att jag hämtat kidsen så cyklade vi ner på stan och spenderade x antal timmar i lekparken där. 
Vi blev snabbt populära då jag hade med mig killarnas BeyBlades. 
Tror det var ca 10 småkillar vid vårat bord till slut som ville kolla och vara med och käka vårat fika :) 
Men det var bara kul och jag såg att Ludde blev lite mallig för dom var ju lite äldre och tyckte att det var så coolt. 
*SÖTIS*
Anna S kom dit med sina barn, sen kom N med hennes kids, Sofia och nån mer. 
Jag fick trevligt sällskap, barnen lekte hur bra som helst, solen sken och ja det vart en toppendag. 

Har skrivit på ett papper idag för husfridens skull oxå även om det gick emot det jag egentligen ville. 
Men jag är ju sån, tig, bit ihop, underlättar och kliver åt sidan för andra. 
Orkar inte ta konflikter och ja det gynnar sällan mig ska jag påpeka men men. 

Inga kommentarer: