torsdag 15 september 2011

Hunnit med följande

Idag har jag hunnit med följande:
Lämnat kidsen
Varit på långpromenad-vattentornet-semlabacken/slussarna-andra sidan-stan
Sen in på AF och FK, sen hem till Robyn en sväng. Mickis kom oxå dit sen hämtade vi vildingarna, har varit nere på stan och handlat och nu är vi hemma.
Jag är lite frussen och vill bara käka en skål med soppa och nybakta scones. Gud va gott det skulle vara.

När jag hämtade Ludde från skolan så fick han så mycket beröm från en av lärarna att jag fick tårar i ögonen.
Han hade varit så duktig när dom varit ute och gått.
Är MYCKET stolt över honom !!!






2 kommentarer:

sussi sa...

Hej!
När jag hämtade idag fick jag höra att min Calle ville gå med din Ludde! Och när vi pratade här hemma så visade Calle Luddes tecken och sken upp! Din pojke är helt underbar och jättesnäll med Calle. =) Så stolt ska du vara!

anneli sa...

Ååååå *SNYFT*
Jag ÄR sååå stolt och SÅ tacksam att du berättar det här.
Tack så mycket !!!