onsdag 14 september 2011

min dag

Vetskapen av att jag ska få åka på Melissa Horn i november och lyssnat på hennes nya album hela dagen har gjort mig på välldans bra humör. 
Trots att vildingarna har testat mitt tålamod till max idag så har jag lyckats att hålla mig lugn. 
Å det tackar jag M.H för. 
Men vi har faktiskt haft det riktigt mysigt oxå. 
Jag och Ludde har spelat kort. "Finns i sjön" han älskade det och jag fick ett litet "Å va stor han har blivit"-ögonblick.




Tilde har varit här och käkat middag med oss och Hugo har visat upp lite sidor som jag bara för nån dag sen pratade med deras pappa om att han inte har visat alls. 
Men där fick jag så att jag teg, han lär av storebror och smäller i dörrar och slänger leksaker i rummet. 
Hmmmmmmm


Har en del tankar som stör mig, försöker ignorera men det funkar liksom inte. 

Men men................MELISSA har nog svar på allt. 
Ska glo lite på TV nu sen blir det lite ljuv musik för mina öron. Ett bra avslut på den här dagen. 






Inga kommentarer: