onsdag 1 februari 2012

Bästa dagen

Fick pussa på mina kids på förmiddagen sen tog jag och MJ en spontan resa till Västerås för lite rehab.
Jag hade andra planer idag egentligen men pga tråkigheter igår så ändrades dom. 
Men som vi vet så sker allt av en mening. 

Meningen var: 
EN vän
Mycket skratt
Mat
Bio
En drink
Shopping
Fika
Prat prat prat

Med nästintill osminkade fejjor, diverse klet i håret, lite småstinkande och med drömmar om en flykt till andra sidan jorden så tig vi tåget till VÄSTERÅS :) 
Underbara dag !!!!







När jag gör saker (allt som inte har med att ligga stilla i soffan att göra) så tar huvudet stryk och det skulle göra sig bäst som popcornskål, för det gör ONT, riktigt ont. 

Men idag måste jag säga att det var värt det. 

TACK MJ för idag 
<3




Inga kommentarer: