fredag 15 februari 2013

Friday

Mini hostar och säger att det gör ont i halsen och han är jätte varm.
Stackars liten. Blir ju värst vid läggdags.
Men Alvedon och hostmedicin har han fått iallafall.

Vi har kollat på Gladiatorerna och Farmen och Ludde har konstaterat att om man har stora tänder så måste man ha en stor käft.
Vi har spelat "Den försvunna Diamanten" och bäddat med madrasser i vardagsrummet.

För övrigt är jag lite ostabil i humöret och funderar på hur jag kunnat blivit så som jag är just nu.
Vill inte skylla ifrån mig.
Jag är bara bitter och anti och samtidigt förvirrad, kall, ledsen, osäker, bekväm, nöjd, lycklig, ensam, misstänksam mm
Så mycket av alla känslor och funderingar på om hur livet och framtiden kommer att bli.

När jag tänker framåt och drömmer så ser jag bara mig och vildingarna i ett mysigt litet skruttigt hus någonstans i Fagersta.

Va hände med drömmen om riktig kärlek ?!
Jag funderar massor på det men just NU finns inte den tron om det över huvudtaget.
Och det känns så hemskt.
Kommer jag att tro på den stora kärleken någonsin igen ?!

Jag vill verkligen det...........men........!!!!!!





Inga kommentarer: