lördag 16 februari 2013

Tanken var god

Bäddade med madrasser och skulle ha det mysigt till melodifestivalen.
Det gick sådär.
Bråk och skrik och tårar slutade det hela med.
Jag har nu gett mig titeln: världens sämsta mamma !!!

Ush vilken kväll och jag kan inte släppa sånt här så lätt.
Hatar att bråka och skrika. Hatar att bli arg.
Hatar att mina barn är ledsna på kvällarna innan dom ska sova.
Stackars känsliga lilla Hugo som blir så ledsen när jag och Ludde bråkar.
Han hamnar liksom emellan :(

Nä fy bubblan för sånt här.
Önskar i DESSA LÄGEN att man var två, så den andre kan lugna ner situationen eller bara ta över skiten så man kunde gå ut och andas frisk luft i ett par minuter så man slipper få ett utbrott som jag fick idag.

Stackars mina barn.
Fy va ledsen jag är nu. Blääää



.......Anneli........

Inga kommentarer: