måndag 4 februari 2013

Pinnletaren

Hugo !
Min mini. 
Killen som inte vet vad STRESS är för något.
Killen vi alltid får vänta på 
Istället för att klä på sig så ska det snurras runt, lekas mm
Som om han inte hör ett ord av vad jag säger hihi

När vi är ute, ska han gå på snövallarna, leta pinnar/stenar, titta på hundbajs, klättra på "berg", snurra lite, "mamma titta, mamma titta, mamma titta"

Lite av en fumlis. Spiller ofta ut saker i ren tankspriddhet (undrar va han fått det ifrån)

Oxå en känslig liten kille som gärna pysslar och leker ensam emellanåt med en inlevelseförmåga och fantasi som heter duga. 
"Jag gillar min egen värld mamma, det är bra här" sa han en gång 
hihi sötis. 

Kräver inte alls lika mycket uppmärksamhet som sin äldre bror.
Och har nog lärt sig att hålla sig lite bakgrunden.  

Snabb och fysiskt duktig på det han tar sig för. 

Charmig som få och börjar även han bli riktigt gosig, vilket jag gillar. 
Innehavare av ett jävla temperament
Så låt inte det gulliga leendet lura dig ;) 

MAMMA ÄLSKAR DIG UNDERBARA UNGE !!!


Inga kommentarer: