måndag 4 februari 2013

Mitt stora yrväder

Finaste Ludde.
Finaste känsliga, underbara Ludde. 
Han är så speciell. 
Han är min förstfödda och jag känner av hans känslor som om dom vore mina egna.
Det skär i hjärtat av stolthet att han är så stor och klarar så mycket själv.
Samtidigt som jag vill trycka på PAUSknappen NU ;) 
Han fixar kvällsmat till sin lillebror, han går till skolan själv, han älskar att baka, han räknar och läser. 
Han kan handla själv och han vill så gärna vara bäst i ALLA lägen annars blir han sur. 
En dålig förlorare och kräver ständig uppmärksamhet och försöker få det på "fel" sätt genom att skrika och hävda sig. 

Han älskar att mysa och vill gärna vara nära och blir så stolt när han klarat något han inte trodde han kunde. 

Underbara människa, mitt liv mitt allt. 
Mamma älskar dig !!!



Inga kommentarer: