lördag 16 februari 2013

Fulperioden håller i sig

Önskar att jag kunde tänka "friskt" när dessa fulperioder kommer. 
Men jag kan inte, inget någon säger tar jag åt mig av. 
Kom på mig själv en kväll (när jag kände mig så ruttet jävla ful) att lägga upp en ny profilbild på FB. 
Var det för att bara få lite bekräftelse ? 
Bekräftelse fick jag, men tog jag åt mig ? 
Nej, inte det minsta. 
Vart jag gladare ? 
Ja, det är klart. Men det håller inte i sig mer än en mikrosekund.  

Den här fulperioden har hållit i sig längre än vanligt. 
Och när jag mår så dåligt med mig själ så gör jag absolut INGENTING för att göra saken bättre. 
Snarare tvärtom. 
Äter som aldrig förr och äter saker som jag mår illa av.
Går inte ens på mina promenader.  

Vill inte att nån rör mig eller tar på mig överhuvudtaget. 

I mina ögon finns det inga fula människor. 
Hur kan jag då tycka det om mig själv ?? 

I need help !!


Inga kommentarer: