tisdag 19 februari 2013

Spya ??!!!!

Några dagar känns som ett år. 
Jag längtar ut, få frisk luft, jag vill träffa vuxna människor och jag vill jobba. 
Men mellan all "panik" här hemma har vi faktiskt det mysigt oxå ;) 
Vi har ritat, pysslat, spelat spel, läst böcker, lagt pussel, lekt med beyblade, byggt med lego, bakat, kollat på filmer, busat, myst  + dom vanliga hussysslorna som måste göras.
Och idag var vi förbi mamsen/mormor och hälsade på (tack till M för skjutsen dit)
Där vart det slagsmål mellan vildingarna och då åkte vi hem. 

Väl hemma efter kvällsmaten slänger Hugo ur sig två spyor. 
Lilla vännen. 
Han vilar en stund i soffan och sen är han som vanligt 
Va är det som händer ?? 

Nåja, det blir väl att vara hemma ett par dagar till då !!
Skulle behöva lite power från He-man nu känner jag. 
Eller en  barnvakt i en timme så jag kan gå en promenad :) 


Inga kommentarer: