lördag 9 februari 2013

Kalla mig gärna bitter

För varje dag som går, för varje kille jag pratar med och för varje historia jag lyssnar på så blir jag bara mer och mer övertygad om att singellivet är det enda alternativ som finns. 

Gifta män som är otrogna, killar som tafsar fast dom har ett förhållande, killar som bara utnyttjar tjejer för att få lite sällskap och sen leker vidare med nästa, killar som flirtar runt och ger ut lite snuskiga förslag både här och där.  

Det är riktiga känslor vi pratar om och människor som blir sårade, eller som är helt ovetande om hur deras partner beter sig och egentligen förtjänar så mycket bättre. 

Kalla mig gärna bitter men jag har fan sett och hört för mycket för att jag någonsin ska tro på evig kärlek och trohet. 

Ja ja ja, finns säkert tjejer som oxå är så, men dom skiter väl jag i ;) 


Inga kommentarer: