söndag 21 september 2014

Är stolt över mig själv

Efter jobbet igår snörade jag på mig löpardojjorna och begav mig ut i skogen. 
Jag kände att orken fanns där. Jag tog min vanliga runda och tänka att denna gång ska jag klara av att springa lite längre än 5km innan jag slutar och går en bit. Dom första 5km är väldigt mycket uppför och jag tar ut mig rejält. 
Men denna gången sprang jag längre. 
Jag sprang HELA vägen. Jag sprang 1,1 mil utan att stanna
Jag sprang inte snabbt. Jag sprang på 1 tim och 12 min eller var det 19. Minns fan inte. 

Men skit sak samma. 
JAG SPRANG EN JÄVLA MIL!!!
Aldrig i mitt liv trodde jag att jag någon gång skulle fixa att springa så långt. Men jag gjorde det. Och jag är så stolt över mig själv. FAN VA JAG ÄR BRA. Vilka framsteg. Vilken skillnad mot ett år sedan. FAN va jag är BRAAAAA !!

Inga kommentarer: