tisdag 30 september 2014

Det är på riktigt

Jag sprang ju en mil (var det förra veckan??), men jag har så svårt att förstå det. 
Jag var tvungen att testa igen. Mätte det fel? Måste ju ha vart nåt galet, kan ju inte varit en hel mil. 
JAG springer inte en hel mil. Tjocka, klumpiga Anneli liksom. 
Men idag gjorde jag det IGEN !!!!
Jag är så otroligt stolt över mig själv. Jag har nu gjort det TVÅ gånger. Sådär på riktigt. 

Det är så underbart att springa i skogen på små små stigar, man tänker inte på att man springer. Det enda tankarna är "vart ska jag sätta fötterna för att inte snubbla på rötter och stenar" och alla andra känslor och funderingar som dyker upp i huvudet tillsammans med musiken i lurarna. 

TERAPI !!!!


Väl hemma så körde jag plankan igen. 
Och nu bättrade jag på mitt rekord med nästan 8 sek. 
Heja mig !!!




Inga kommentarer: