måndag 29 september 2014

Började dagen med att planka

Först lämna barn på skolan, sen gymmet där jag träffade en av mina nya inspirationer Maria. 
Alltså när folk man "känner" sådär på riktigt, som bor i samma stad och som pratar med mig ibland....när sådana människor går igenom en förvandling då förstår jag att sånt händer på riktigt och inte bara på för- och efterbilder på Instagram. 
Så himla peppande.
 Kan "vanliga, normala och riktiga" människor, ja då kan väl för fasen jag oxå !!!!!!!
Tack Maria. Du gjorde mer än att bara vara på gymmet idag ska du veta. 
Fick tips att köra plankan. Har väl alltid avskytt endast tanken på den då både ryggen och bålen är så svaga och bräckliga. 
Men man lär väl börja någonstans och att utmana sig själv är ju alltid skoj. 
Så väl hemma la jag mig och plankade en minut och en sekund. Säger som Martina Haag; kan jag fixa det på 1,01 min, ska jag väl kunna fixa det på 1,02 i morgon ;-) 




Inga kommentarer: