fredag 19 september 2014

This is not a quick fix

Jag vet hur det känns att börjar. Det är tungt ibland. Ibland går första veckan som en dans och man är såååå peppad. 
Jag vet oxå hur det är att ge upp, att lägga av, att återgå till det man är van vid. Den när man snart sitter där ett år efter man slutat träna, med ångesten över att man inte fortsatte. Hur hade livet/jag sett ut och mått om jag bara.....

Nu är jag på den linjen där jag ska ta reda på hur det är att fortsätta. Att skapa ett "nytt" och bättre liv. Ett friskare mer välmående liv, där jag varje dag ska försöka göra dom bästa valen efter min förmåga. Lära mig på vägen och bli bättre på att ta hand om mig själv och att vara en förebild för mina barn.

Världens bästa investering kallas det. Och jag LOVAR er, kan JAG (fröken ostbåge sen 5 års ålder) så kan ALLA. 






Inga kommentarer: