lördag 27 september 2014

Då har Vilding äldst skaffat sig Instagram

Ja....då är det gjort. 
Instagram för Ludde då. Under mycket kontrollerande former. 
Jag ska se vilka bilder han lägger upp, vad han skriver, vilka han får följa och vilka som ska få följa honom. Just nu är det mostar, ett par kompisar och två fotbollsstjärnor. 

Han har redan slängt upp 27 bilder bara idag. 
Nyhetens behag. Låter honom hållas haha sötis. 

Men nog smälter man lite när han lägger upp bilder där det bla står "Värdens bästa lille bror" "Värdens bästa mamma" "Jag har värdens bästa familj" med kort på oss tre. 

Jag har varit så jäkla skeptisk till detta, men någonstans så är det här vi är idag. Kidsen leker inte med kottar och bygger djur av dom längre. Men, ja. Vi får se hur det går. 

Jag har kört mina obligatoriska moralpredikningar och han är klok min son. Han verkar fatta. 

Älskade förstfödda. 





Inga kommentarer: