lördag 13 september 2014

Idag är jag tacksam

När man öppnar ögonen och verkligen tänker efter,
när man ser och tar till sig så kommer man på hur otroligt många fina människor det finns. 
Jag har en väldig tur att vara omringad av dom. 

Jag får väldigt väldigt ofta uppmuntrande ord, gulliga sms, snälla kommentarer, 
fina komplimanger, beröm och visade handlingar som gör att jag blir varm i hjärtat. 

Och detta är inte bara från mina närmaste fantastiska vänner. 
Utan även arbetskamrater, kunder i affären, bekanta på FB, vänners vänner och grannar mm

Det kan handla om nån jag följer på Instagram som är helt omedveten om min existens men som lägger ut nåt som talar till mig. Som slår huvudet på spiken. DÅ känner jag tacksamhet. 
Jag tror det handlar om att vara öppen för det.....att ta till sig av det som erbjuds. 
Vissa dagar är det hur lätt som helst....som idag. 

Världen är god och sådana människor ser jag upp till och hoppas att jag kan ge samma känsla tillbaka någon gång. 

Pay it forward....



Inga kommentarer: