tisdag 10 mars 2015

Alltså, jag är så tacksam

Jag har tjatat om detta förut, men ibland blir det bara så himla påtagligt. 
Jag HAR på riktigt, världens bästa arbetskollegor. Vissa ligger mig ju lite extra varmt om hjärtat och jag bara älskar dom. Härliga härliga människor som ger mig massor med energi. Dom får mig att le och skratta och må bra, Dom är så snälla och roliga. Och dom accepterar mig för den JAG är. 

Idag köpte en ledig kollega som var in och handlade, en cola light till mig. DET gjorde mig så himla glad. Alltså så där glad så det hängde med resterande timmar av arbetsdagen. Små saker som gör så himla mycket. Är så glad för en tjej på jobbet och det som händer i hennes liv. Får en sån varm känsla av en annan tjej som bara är världens mysigaste. 

Jag kan fortsätta hur länge som helst. 




Inga kommentarer: