tisdag 17 mars 2015

Vi jobbar på det

Mitt mål är klart. Och nu kämpar jag för att nå det. Inget fusk denna gång. Ska "offra" 10v av mitt liv för att se om det blir skillnad. Jag ska trycka i mig den där jäkla kvargen. Mumsa på salladsbladen. Och kyckling och tonfisk ska stå mig upp i halsen. Dricka fantastiskt många liter vatten och träna ungefär som jag gjort innan. Jag har press på mig och jag både älskar och hatar det. Men det är faktiskt det som krävs för mig. När det gäller allt egentligen. Alla beslut som rör livet. För utan press från annat håll blir INGENTING gjort. 
Och så har jag ju faktiskt en resa jag vill bli "snygg" till. 



Gymmet är avklarat för idag så det kan vi bocka av. Tonfisksallad med ägg och keso till lunch likaså. 
Övningskört till tippen med mamma oxå. Alltså vi åkte dit med skräp. Inte så att jag dumpade av henne där ;-) 



Inga kommentarer: