torsdag 26 mars 2015

Torsdag (redan!!)

Vaknade upp med massor med känslor idag. Har knappt sovit någonting i natt så kanske har det nåt med det att göra.
Orolig. Orolig över om resan i sommar kommer att bli av eller inte. Orolig för körkortet och speciellt körningen. Orolig för pengar. Orolig för vardagspusslet. 
Men så känner jag mig stark mitt i all oro också. Inne på fjärde dagen utan Cola light. Igår var det drygt, men idag känns det bra. Och om jag inte fixar körkortet direkt så har jag fler chanser på mig att göra om och göra rätt. Blir inte resan av så vi sikta in oss på plan B. Vardagspusslet.....ja, det går ju på nåt sätt ändå. 

Ska försöka släppa allt det där nu som oroar. Tar tag i den här dagen som kommer handla om övningskörning, jobb och träning. 
Och i morgon kommer dom vilda äntligen hem igen. Shit va veckorna går fort alltså. Men då blir det fredagsmys och på lördag väntar poolspel i FagerstaHallen för mini. 
Ska försöka klämma in nån överraskning för grabbarna. En belöning för väl utförda promenader själva till skolan. 


Inga kommentarer: