fredag 12 september 2008

Flytt


Nu är detta min enda blogg, glufsgrodan har flyttat hit oxå. Och det är lite på det spåret jag tänkte skriva om idag. Jag har 7kg kvar. Av 22kg så är det BARA 7 kvar. Jag är så duktig, höll mig till min sommarvikt och nu ska som sagt sju till bort tills nyår. Jag tycker jag försöker att äta hyfsat, tränar mycket men det händer just inget på vågen.

Och absolut livsfarligt är det när folk kommenterar att jag blivit smal. ja men då tror ju jag att det inte gör nåt om jag vräker i mig lite extra.
Men det är faktiskt jävligt roligt att höra oxå så klart !!

Har tränat idag, det blev 40 min på maskin och sen ett par övningar styrka. Och det behövdes för Per hade lagat än ruskigt god lasagne.

I helgen blir det mest jag och barnen då Per jobbar, blir väl nån promenad till hembygdsgården för Ludde ville dit sa han. Och då kan jag käka en kärleksmums för bara 1,5 point !! LYCKA !! ;-)


Nej, nu lär jag redigera lite bilder, har inte tid att sitta här.
Kramizar på er !!
SLogan ur min mama tidning
"Love dont need handles"

Inga kommentarer: