torsdag 11 september 2008

Nu kan jag skriva igen

äntligen ett nytt tangentbord som fungerar nu kan jag skriva normalt igen efter att ha tryckt fingrarna blåa för att få till en bokstav. Gud va skönt.


Nu är som sagt London resan avklarad och jag har haft det så otroligt skönt. Så himla gött och nödvändigt att få bara vara Anneli och inte mamma eller fru. Känner mig som en helt annan människa på ett positivt sätt. SJälvförtroendet blev bättre på fler än ett vis. Komplimanger fick man och för mig som för 8 månader sen vägde nästan 90kg så kändes det så otroligt bra. Även fast ett sjä'lvförtroende ska komma innifrån så mår iallafall jag ruskigt jävla bra av att få höra att nån tycker att jag är fin.





Vi tog oss runt London till fots och det var inte alls så jobbigt. Vi såg det vi ville se och gjorde det vi ville göra utan tidpress och stress.



Festade till lite både tors, fred och lörd :-) Hade grymt skoj, sista kvällen träffade vi några trevliga människor som vi pratade med och dom drog sen med oss på en club där vi var dom enda vita resten var afrikaner. Kul var det iallafall, dansade gjorde vi och jag tror vi shakade våra bakdelar ännu mer än va dom gjorde, Och jag gammal som jag är var livrädd att nån skulle lägga knark i våra väskor. detta var en pågående oro från den stund vi klev av planet i London till jag klev in innan för dörrarna här hemma.




Jag fick se Big Ben som var mitt mål, och det var mäktigare än jag någonsin trott. Så nu kan jag stryka detta från min "vill göra" lista.


Ja vad kan jag säga, min älskade Lisa gav mig verkligen världens bästa 30 års present. Kunde inte ha blivit bättre.
Tack älskade syster, den här resan betydde mer för mig än vad jag någonsin trodde den skulle göra.

Ny energi har jag fått och jag mår bara så otroligt bra just nu !!!
Mår bra men är samtidigt förvirrad, men förvirringen är bra, den får mig att tänka på saker som jag inte gjort tidigare och det är nog bra.


KRAAAAMIZAR FRÅN MIG !!!





P.S Fler bilder finns upplagda på Facebook.







Inga kommentarer: