lördag 13 september 2008

Lördagsmys

Lördagsmys hemma hos oss innebär: kojbygge i biorummet+film+popcorn. Visst det blir lite skitigt som ni kanske ser, men det är ju tur att det finns dammsugare.
Dagens film (som väljs av barnen) vart Hitta Nemo !!
Moster Ninni var oxå med vilket gjorde det lite extra mysigt. Vi diggar Ninni !!!





Sen vill jag bara säga GRATTIS till min underbara vän som har hittat kärleken igen. Är så glad för hennes skull att jag fick lite tårar i ögonen idag när jag pratade med henne.

All lycka och LÖÖÖV till henne, det förtjänar hon verkligen efter allt hon varit med om.

(foto Elin Backström)

I morgon hoppas jag att nån vill vara barnvakt åt mina gossar i nån timme så jag kommer iväg och kan träna lite. Blev inget idag (lördag är vilo och flott dag) Så nu sitter jag här med ångest över godiset jag proppat i mig trots att mängden är mindre än hälften mot vad jag i vanliga fall trycker i mig.

Kraaamizar





1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara världens bästa mamma kära syster!
Är gärna med på kojbygge och mys med popcorn någon dag jag med..
Måste ses snart!
Puss på dig..