onsdag 17 september 2008

Min köp dröm

Om det finns nån där ute som kanske har lite för mycket pengar på sitt konto och inte vet vad dom ska göra med dem så har jag ett tips: Ni kan uppfylla en "liten" matrealistisk (??) dröm som jag har. Så här lyder den:
En shopping dag där jag får handla ett par trosor, en BH, ett par strumpor, ett par byxor, en topp/tröja, en kofta, ett par skor, en jacka, nytt smink, ett halsband, ett par örhängen, en väska, en sjal och sen ett besök hos frisören.
Och sen en tjej fest på det senare på kvällen med karaoke och goda vänner !!
Har läääänge önskat mig detta men som vanligt så kräver shopping pengar och det är nåt jag inte har så som sagt; är du rik har pengar över som besvärar ditt konto så är det bara att höra av sig till mig.
Kraamizar
Jag kan tillochmed tänka mig att handla allt på HM då blir det ju inte så där jätte dyrt. ;)

Inga kommentarer: