måndag 22 september 2008

MENS


Mensen är på väg och jag äter som aldrig förr. Per har jobbat så jag har inte haft tid att träna heller. SKIT JOBBIGT !! Känner mig väldigt uppsvullen.

Det är så skönt att man kommit in i träningen så mycket att man saknar den om det gått mer än tre dagar. Måste träna måste träna måste träna, för att må bra. Försökte träna idag. jag och Per tog med oss Ludde ner på gymet. Hm, gick så där. Ett par utbrott fick han, alla tre gick skrikandes därifrån, jan hann stå 10min på maskinen idag till skillnad mot 30-45 min. Gjorde två styrke övningar, annars brukar det bli ca 6st. Aja, en erfarenhet rikare är man ju iallafall :-D


Är i ett annars ganska förvirrat tillstånd just nu, vet varken ut eller in. En ganska ihållande oro i magen och huvudvärk. Och sen plus den här jävla mensen sen då. Ingen vidare kombination. Tålmodet är ju lika med noll. Och mina stackars barn får skäll för allt. Inte riktigt men nästan. Tur för Per att han jobbar mycket nu. Tror han gillar jobbet bättre än att vara hemma.
Kraamizar

Inga kommentarer: