söndag 21 september 2008

jag förstår inte


Det är mycket jag inte förstår, jag skulle nog kunna säga att jag är lite dummare än alla andra, inget jag lider av för jag har andra bra sidor som på något vis kan gömma undan den här lite korkade sidan. Jag är heller inte rädd för att erkänna det. Jag frågar om jag inte fattar nåt och när andra minns saker dom fått svar på så måste jag kanske fråga 10 gånger till innan det fastnar.

Intelligent är jag inte, ialla fall inte på det viset då man begriper en massa formler och kluriga uträkningar, svåra ord och deras innebörd är som japanska för mig. Och speciellt allmänbildad är jag inte heller. Vet knappt en huvudstad i europa, krigen i världen när dom började och slutade: NÄPP inte en susning. Kända världsledare kan jag väl känna igen namnen på (några få bara) men att placera dom i ett sammanhang, veta i vilket land de hör hemma, nej då !! SKulle vilja vara intresserad men det enda jag läser när jag går in på Aftonbladet.se är Sofies Mode och Klick !! Jag får helt enkelt skylla mig själv.



Men jag är en rättså snäll människa och tycker att jag har hjärtat på rätt ställe, har lätt för att ge komplimanger och kan hålla en hemlighet. Försöker göra rätt, försöker att få andra att må bra. Jag kanske inte alltid lyckas för osmidighet är oxå en egenskap jag besitter ;) (fråga bara min man)



Jag tycker mig ha ganska bra koll på mina dåliga och bra sidor.

Ska skriva upp mina dåliga sidor nån dag då jag har mer ork för nu är jag förbaskat trött.



Kramizar




1 kommentar:

Anonym sa...

Cool bild, är det du som har tagit den ?

Kramiz.