onsdag 30 december 2009

Återblick


Vad minns du av 2009 ?
Jag minns att det var ett år av prövningar, möten, jobbiga och helt sjukt roliga händelser. Och för att vara lite personlig och fräck så kan jag säga att jag började att gilla att ha sex ;)


Vilket är ditt bästa/lyckligaste minne från 2009 ?
Har många lyckliga minnen, bla när jag fick ha mina barn i två veckor i sträck i våras, när jag fick bada i den klaraste sjön i Sälen. Att få bekräftelse från olika håll att man faktiskt duger i andras ögon och att man inte är fulast i världen.
Och så klart att snyggo blev min granne !!!


Vilket är ditt värsta/sorgligaste minne från 2009 ?
Utan tvekan när jag "gick in i väggen" i våras/somras. Har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då. vart rädd för mig själv. Men fick bra hjälp från vänner och proffs och en helt fantastisk barnmorska på MVC.


Ångrar du något du gjorde under 2009 ?
Nej jag ångrar faktiskt ingenting


Ångrar du något du INTE gjorde under 2009 ?
Nej inte det heller


Vem/vilka personer har haft mest betydelse för dig 2009 ?
Oj.......SNYGGO står faktiskt som nr1 på den listan. Vad hade jag gjort utan henne !!???
Pappa
Och trots att det aldrig vart nåt riktigt seriöst med mig och Jens så fanns han där under den jobbigaste perioden och gjorde den lite lättare.


Va har du för förhoppningar/drömmar/mål inför 2010 ?
Drömmar har jag massor av. Ett jobb, körkort, dejta ännu mer, hitta kärleken kanske, bli smal, bli nöjd med mig själv. Att mina barn ska vara glada och lyckliga hemma hos mig!!

Inga kommentarer: