tisdag 29 december 2009

sanningen svider

Ok jag har blixtsnabbt kommit fram till en bitter verklighet......trosor ser mycket bättre och sexigare ut på en galge på lindex än på min feta röv.

Jag vet att ni kanske inte är speciellt förvånade, inte jag heller egentligen men på nåt vis eller ska jag säga att någonstans långt därinne i mig själv hade jag kanske lite hopp om att dom skulle se sexiga ut........moooahahahahaha..................!! Snacka om att bli nertagen på jorden DIREKT.





Så om jag skulle beskriva mig själv nu skulle det typ bli:


Blekfet

fetfet

munsår

finnig

mensig

sa jag fet ???

blek

fet



Ja jag är nog just för tillfället så osexig som man bara kan bli.....det kan nog faktiskt....handen på hjärtat inte bli värre än vad det är just nu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ring till Jörgensen, han tar bort dina munsår. För gott.

anneli sa...

vem är det ??

Marlene sa...

Tack för din kommentar häromdagen förresten, inte ett öga torrt och tack för ditt stöd.
Måste bara säga, vilken äcklig bild du har hittat...hahahaha

Anonym sa...

Man undrar ju när du ska förstå hur vacker du är precis som du är. Man blir varm i hela kroppen när man ser dig :)

Kak sa...

Vad har du för konstiga filter i dina ögon? Du ser ju alltid gnistrande fräsch och sprudlande sund ut! Hade jag varit flata hade jag hållit med kommentaren ovan, moahaha! ;P

anneli sa...

Marlene: Ja bilden är inte mysig hahaha, och jag menade allt, hade mycket mer att säga men det blir så babbligt när jag sätter igång ;)

Anonym och Kak: Åååååå *snyft* Tack !!!

Anonym sa...

Jörgensen, naprapaten som du går förbi flera gånger i veckan, på vägen till Vallonen.... =)