onsdag 23 december 2009

paniiiiik

Är det bara jag har missat att det är julafton i morgon. Hallå !!!
Shit, va stressigt allt blev när jag vaknade upp i morse och insåg att jag har faktiskt lite saker jag måste klara av innan tomten kommer.

Men vadå julafton i morgon ?? I morgon !!! JULAFTON I MORGON !!!!!! PANIIIIIIK !!!!!!
Ännu mera panik är att jag måste lämna kidsen på juldagen :( Men det kommer bli en hel del att göra så tiden kommer nog att gå ganska fort. det ju juldagen, annandagen som kommer att gå i partyts tecken, sen blir det mellandagar sen nyår.

Nyår i år firas med mina goda vänner. Det ska bli så skönt, med tanke på att förra årets nyår var det värsta jag varit med om. Så sjukt synd det var om mig då. Ja då var det faktiskt det.
Första nyåret utan min familj, utan mina barn.....jag satt hemma och grät från halv tolv på kvällen tills jag gick och la mig. Fruktansvärt.
Det var väntat men det var ännu jobbigare än jag föreställt mig.

Men i år blir det annorlunda. Och ävenom det skulle sluta i katastrof så kan det inte bli sämre.
Visst vore det mysigt att ha nån speciell att kramas och pussas med vid tolvslaget, men nu har jag mina goa vänner som jag kan omfamna. Kanske stoppar jag in tungan i örat på någon av dom ;) hahaha nej då ;)

Nehepp, här har man inte tid att sitta det är ju för fan julafton i morgon !!!!! PANIIIIK

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pussar och kramar på tolvslaget låter som det optimala.. Skåla mysa se på fyrverkerier :-)

Anonym sa...

Jag vill ju också pussas och kramas på tolvslaget ;)