tisdag 22 december 2009

En bra dag är snart slut

En bra dag är på väg att ta slut.
Som vanligt är jag så sjukt uttråkad och vill inte vara själv.
Stackars mig va ;)
Kvällarna är det jobbigaste med att vara singel, dagarna är det inga problem, då är det fan riktigt skönt, men när kvällen kommer då blir det helt plötsligt så tomt, tyst och ensamt.
......................
I morgon ska jag lämna vildingarna hos moster Ida så jag får fixa lite grejjer på stan.
Skönt skönt
Sen är det bara att ta tag i det här med julen och allt vad det innebär. Ser fram emot att få ha mina barn på julafton och bara mysa med dom och se när dom öppnar sina julklappar.
*kärlek*
Puss och Kram
Ni är bäst !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är sjukt tråkigt med ensamma kvällar. Ibland känns det som alla andra har någon att umgås med. Och fråga någon om lite sällskap är livsfarligt. Tänk om det blir nej. Då är man både ensam och nobbad. :-(