fredag 25 december 2009

Det var den julaftonen

Försöker klä upp mig, med glittrigt linne, lockigt hår och sånt tjafs, men det jag helst vill ha är myspysen !!
Men ibland får man väl anstränga sig lite.

Jag och Hugo i väntan på morfar. Bilden till höger är jag och Hugos bajsblöja !!
(foto: Ludde)



Bilder från Pappa och Anna och kyrkogården.
Pappa var ju tomte, men jag är väldigt osäker på hans insats då både Ludde och Hugo frågade om det var morfar typ.
hahahaha, men vi fick oss ett skratt iallafall.



Min nya jacka !!! Vit och allt. I LOVE IT !!!!

Var oxå upp till MIN mormor och lämnade över en present. Ush, hon såg så gammal och eländig ut. Hon mår inte alls bra men det kändes bra att hälsa på henne och berätta att jag älskar henne och tänker på henne.



GOD JUL på er alla
Hoppas ni haft en riktigt bra dag !!!

Inga kommentarer: