tisdag 22 december 2009

Dagens GG


GlufsGrodan rapporterar från den tjocka världen:
Dagen började i sundhetens tecken, felfri fram tills vi kom hem från stan.
Hade köpt smågodis till mamma, fyllde en skål till henne med massvis med gott, men allt fick inte plats....guuuuud så synd då. Ja men då var men väl tvungen att smaka lite.

Sen på kvällen åkte vi till mamsen, mumsade julbord som man av någon jävla anledning blir så fruktansvärt mätt och illamående av oavsett hur mycket eller hur lite man äter av det.
Och sen bjöds det ju på smågodiset så klart. Stod jag emot tror ni...NEPP.

Nu mår jag sjukt illa trots inget överflödigt snaskande. Men min mage mår inte bra. Skiter så det stinker som fan och det känns skumt.
Stress mage, oros mage jag vett fan. Träning då ?? Nepp. :(

Å va jag längtar till gymet för att svettas av mig lite.
Snart så !!!


Inga kommentarer: