måndag 28 december 2009

Det är klart !!!


Har byggt ihop Luddes "polis lego station" nu på kvällen, fick lite hjälp av min snälla granne så det gick lite fortare, men jag tycker nog att jag ska mest ta åt mig av äran. men fan va kul det är att bygga lego alltså.

Och polisstationen hade så gulliga små detaljer som kaffebryggare, toalett, kaffekopp, nycklar, blommor, handklovar hihi...jag vill leka ju !!!

Menjag fasar för den dagen Ludde blir förbannad då kommer hela polisstationen med alla miljoner bitar att flyga åt helvete. Behöver inte bli så......men.................ja men men men. Den som lever får se.
Han måste få veta hur mycket kärlek somlagts ner på jobbet.

Har jätte ont i ryggen och axlarna nu, satt så dåligt på hårt golv länge. SKulle behöva lite massage. Fick massage i förrgår tror jag att det var...hjälpte tyvär inte mycket men skönt var det hihi ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va snyggt det blev...

Anonym sa...

Med tanke på allt jobb och risken att det kan flyga i miljoner bitar. skulle vi kanske använt lim också...