onsdag 30 december 2009

Tjejsnack TEMA: Decemberslut

1. Vad fick du i julklapp?
elvisp-mamma och syrrorna
Tofflor-syster Liv
Jacka, termobyxor, verktygslåda, sängkläder-pappa och Anna
Verktygsset-Snyggo
Mössa-Pär
Trisslott-Figo
ColaLight-Nettan
En korg med godsaker-Irene
Pengar-mormor
10 pack Cola light, choklad och två trisslotter-Hemlig tomte

2. Vem firade du julafton med?
Mina barn *LOVE* och pappa och Anna :)

3. Vad var det bästa med julen i år?
Att se mina barns lycka när dom fick sina julklappar och att jag fick så mycket oväntade presenter från oväntade människor. Och så klart att det var mycket snö :)

4. Vad ska du göra på nyårsafton?
Fira med härliga vänner hemma hos snyggo, ser fram emot det sååå himla mycket med tanke på mitt nyårsfirande förra året som var katastrof.

5. Nyårslöften eller inte?
Klart man måste ha ett löfte........ska gå ner 10kg till sommaren och ta tag i min ekonomi.

Inga kommentarer: