tisdag 13 mars 2012

arrrgghhhhh

I morgon har jag massor med saker att göra. 
Träna, lämna Luddes tröja på skolan, ner på Lärcentra och skriva ut papper, sen till västanfors för att gå ut och gå med Max för Nettan är sjuk (Max är nettans hund), sen gå till Atlas och lämna in CV, sen............ja det var det till å börja med. 
Så det är lika bäst att sova nu. 

Eller nja, det blir soffläge iallafall. 
Och antar att jag somnar snart om jag inte hinner dö av denna enorma huvudvärk som hoppat på mig idag. 

Har stått i valet och kvalet om en sak jag skulle göra nu på kvällen, ska man låta hjärtat eller hjärnan bestämma och va blir konsekvenserna av det ? 

Rätt beslut eller inte.....så här vart det :( 

Det är drygt att vara lite mesig ibland, man vill men samtidigt inte. 


Arrrrgggghhhhhh




Inga kommentarer: