fredag 16 mars 2012

Bitterfi**a

Jag är så jävla hemsk som människa att jag inte ens kan glädjas åt alla dom som åker utomlands. Vissa kanjag känna; Å kul för dom, det kan dom behöva osv, men Nääää jag blir fan mest sur och som dom konstant uppdaterar från sin facebook med bilder och statusar. Jag veeeeet att ni har det varmt, jag vet att sanden är vit, att ölen är kall och god, att havet är underbart och att allt är så billigt osv 
Jag är så bitter och JAG VILL OCKSÅ !!!!

Jag är så hemsk så hemsk så hemsk så hemsk. 
Men dom har jobbat hårt för att ha råd med detta, dom tjänar pengar, dom sparar, dom lever som man ska. 
Jag däremot har inget jobb, kaninte lägga undan ett jävla öre, jag njuter på min BALKONG. 
Men hallå din patetiska jävel. 

Är medveten hur otacksam och barnslig jag låter. 

Nej fy fan, ut på balkongen igen och njuta av den FAKTISKT härliga vår solen. 



Inga kommentarer: