måndag 26 mars 2012

Jag VET det men jag tror inte på det

Jag har inte ens mens å ändå känner jag mig så jävla.........blä !!
Kan knappt se mig i spegeln, kan knappt titta på foton (som inte är redigerade), kan inte ta emot en komplimang och kan inte tro på den.
Det finns ju inga fula människor, hur kan då JAG vara det ??


Idiot, jag vet ! Men läser ni bloggen så får ni vara beredda på en hel del patetisk läsning.

Jag undrar själv var denna självbild kommer ifrån och när jag ska växa ifrån den. 

Och jag VET ju att jag inte är SÅ himla hemsk som jag själv tror, och just DET kan ju vara fruktansvärt irriterande.
Jag VET det, men jag tycker det inte själv och kan inte ta det till mig
Jag kan inte se det, men jag vet att det finns. 

Förstår om ni är förvirrade nu, men i min hjärna är det solklart ;)








Inga kommentarer: