torsdag 15 mars 2012

Saknar mina vildingar

Jag saknar mina barn så otroligt mycket, jag önskar att jag kunde få ta dom en eftermiddag som så många andra kan göra med sina barn som har dom varannanvecka.
Ja är så otroligt avundsjuk (men absolut inte missunsam) på alla som kan komma överrens och ha ett naturligt och lättsamt förhållande för barnens skull så att man kan göra sånna saker.
För jag tror att om föräldrarna inte gör nån stor grej av det utan kan sköta sånt där okomplicerat, enkelt och snyggt så tror jag inte att det är nåt problem för barnen.
Snyggo är ett klockrent exempel på det. Är så glad för hennes skull då jag vet hur jobbigt det är för henne att vara utan sina barn.

Nån dag hoppas jag det händer här oxå. För detta är INTE roligt eller naturligt på nåt sätt :(
Det gör ont i hela kroppen, själen och hjärtat.
FY FAN !!!!


Inga kommentarer: