söndag 18 mars 2012

Måste ha en åsikt om detta

Tänkte ge BigBrother ett försök, men blev bara såååå jävla arg på dessa snorungar som beter sig illa och är elaka emot varandra, Eller så är det ungdomens ironi som jag som snart är 34 år inte fattar. 

Det jag fattar av det lilla jag sett är att jag håller på den här killen:
Skönheten finns på insidan, säger han
DESSUTOM är han från KARESUANDO
Han har min röst

Detta är ett inlägg från aug 2011 som jag gjorde om Karesuando...sveriges nordligaste kyrkby :

Har bestämt mig, jag flyttar till Karesuando !! Adjö !!!

Sveriges nordligaste kyrkby ska bli mitt nya hem. 
Tror det kan bli en bra plats för min vilsna själ. 
Där kanske den kan få ro 
KARESUANDO....here i come !! 
woohoooooooo

Tänk va många Helge Fossmos det ska finnas där. 
Hela stan är säkert en sekt. 
Jag använder inte ordet ofta men det här bli PERFEKT !!!




Inga kommentarer: