onsdag 21 mars 2012

Onsdag

I går kväll vaknade lilla mini och hade så ont i benen. (växtvärk??!!) 
Det är inte första gången.....han var så ledsen och otröstlig, men så masserade jag benen på honom och pratade om roliga saker vi gjort och till slut så somnade han. 
Å va det gör ont i mig när det gör ont på mina barn :( 

Jag somnade bredvid honom och vaknade upp utvilad i morse. 

Vårjacka på Hugo och tennisskor på Ludde...ja det är vår nu tycker jag.  
Men Hugo kom ju på då att HANS skor kunde man ju inte springa i som man kunde med Luddes, det var ju KATASTROF och han vart ju så klart sur. 

Igår var han världens snabbaste i samma skor, men idag näääää gick ju inte alls att springa ju ;) 
Sötisen. 
Men det gick över fort. 

Sen vart det terapi-te och lyxfrukost hos MJ (tack så mycket)


Inga kommentarer: