torsdag 29 mars 2012

Pip Pip

Det var tungt att springa idag. 
Jag sprang ju ute och då är det minsann inte så att marken rör sig under mig som det gör på löpbandet, men det gick ändå. 
Det är så härligt när musiken dunkar i öronen, man får frisk luft, känner vinden i håret och allt jäkla fett som guppar när man springer. 
Det liksom gör nästan ont, och när man tänker på det så känns det bara mer och mer.
Men men, tanken är väl att det ska bli mindre av den varan. 

Efter min lilla tur så gick jag hem till en sjuk Anna (pappas Anna) och pratade och umgicks lite med henne. Så trevligt så. 
Nu har jag duschat och ska börja på med maten. Megasuperdupertråkigt men man lär ju käka. 

För ovanlighetensskull så blir det kyckling på menyn. 
Va hade man gjort om denna lilla fågel inte fanns. 

Pip pip....slurp !!!!



Inga kommentarer: