onsdag 14 januari 2009

En bra dag


Har haft en riktigt bra dag. Morgonen flöt på (ja ni vet) Lämnade barnen på dagis utan större protester. Ludde ville dock inte säga hej då och det var jobbigt. Och Hugo skrek som en gris. Men det var OK :)
Efter det gick jag och J på långpromenad vid Andra sidan och Semla.
Kanon väder, och trevligt sällskap. Kanske pratade jag lite för mycket men jag gör det ibland *S*
Det var i allafall ett utmärkt sätt att spendera förmiddagen på.
Sen hem för att käka frukost/lunch. Ett vända på nätet sen hämta barnen.
Pratade med min gamla bästa vän Marie på väg till dagis.
Kul trots jobbiga samtalsämnen.
Saknar henne ofta.
Vi var som humle och dumle, helan och halvan, piff och puff ja ni fattar. Vi kunde ligga och garva i timmar åt att vi garvade likadant. Sjukt roligt *S*
Hämtade barnen, gick hem till Petra och lekte där ett tag innan det var dags för sånglek på Lindgården.
Hugo satt väl still i sammanlagt 3 min kanske. När sista sången spelas då andas jag ut för då får man släppa lös vilddjuren. Mitt lilla vilddjur springer ju ändå men han är ju så söt. Så energisk !! Han dansar, springer, snurrar, busar, man blir lite stressad, sen ser man hans härliga ögon fulla med liv och då blir man bara stolt :D
Ludde har varit så lugn och snäll dom här två dagarna att jag vill ge honom en medalj !!
Älskar dom så.
Känner mig hemsk som för några dagar sen inte ville ha dom här ens. :(
Tack för alla snälla kommentarer, peppande ord och förståelse. Ni är bäst !!!
Stoooor kram till alla

Inga kommentarer: