tisdag 20 januari 2009

ännu mera stolt och ännu fler tårar









Efter att vi kom till Fagerliden så trodde jag att vi skulle gå efter 5 min. Ludde ville inte åka trots att vi var helt ensamma där.
Men sen så fick jag hålla i honom, efter 0,5 min ville han inte längre.
OK, då fick Hugo ta över skridskorna. Men då ville Ludde ha tillbaka dom.
Så han stapplade ut på isen, grabbade tag i målburen och sakta men säkert körde han i väg över hela planen/rinken.
Sen blev han riktigt kaxig efter ett tag utan avbrott så ville han bara hålla i sin lilla hockeyklubba så han åkte alldeles själv med lilla klubban i handen och så sköt han på pucken.

ååå han var så duktig. Den lyckan jag kände värmde hela mig. Så stolt över att han själv valde att ta steget att släppa buren. Å jag såg på honom hur mycket han växte.
Min härliga goding !!

Efter gick vi till mem och Zin där vi träffade morfar och käkade lite skräpmat. :) Nu hemma och dags för lite lässtund i soffan !!!

Inga kommentarer: