fredag 23 januari 2009

lite ditt och lite datt

Äntligen är denna tvätthög borta. Ush vilken ångest jag har haft för den. Men nu ren och luktar någotsånär gott och inhängt och ihop vikt och ner knögglat i diverse garderober och lådor.

KLippningen var inte så där värst dramatisk. Bara toppade miglite och det känns bra. Vet att jag skulle ångra mig big time omjag skulle klippa kortare.
Men jag tycker definitift att folk som gör det är sååå modiga och jag önskar att jag vågade. (tycker du ska göa det M ;) )

Men det blir som med lugg som jag klippt så många gånger efter två dagar tröttnar på på att se ut som en chimpans liksom !!! Ialla fall jag ser ut som en chimpans, en sån där mochi chi apa ni vet !!

har haft sällskap här hemma av J och haft det gött.

Idag bär det av först till Örebro sen stockholm på konsert med, det vore fel att säga MINA brudar då jag bara känner två men med brudarna då!!!

Chris Browm ska äntligen få reda på att han och jag är ihop !! Undrar hur han kommer att reagera ?? hm..... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ni får jätte jätte skoj och att han (vad sjutton han nu hette) har längtat efter att träffa dej, jag menar ni är ju ihop.....
kram

btw blev jag så inspirerad av dina bilder att jag nästan bokat en resa till Paris, lite dubbelcheck med datumen bara och barnvakten sen så