torsdag 29 januari 2009

en massa förvirrade meningar bara


oj oj oj oj oj oj oj oj oj !!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva,
men jag skriver ändå. Det är som terapi för mig.
Jag är 110% bloggberoende. Bloggen är en del av mitt liv. Tragiskt kanske i andras ögon, men inte för mig. Jag gillar min blogg, den är som ett tredje barn. :)

Kan sitta och läsa den själv och både skratta och gråta över mina egna pinsamma inlägg *S*

Det är så mycket som händer. Jag mår skitbra, jag mår skitilla, jag vet att saker händer men vad dom betyder det har jag ingen aning om.

Läskigt, riktigt läskigt. Men iiii så härligt, men det finns alltid ett; men !!!

FAAAAAN, men ååååååå, skit men iiiiiiii, jävlar men ooouuuiiiiii, helvete men helvete va skönt.

Kan man inte få ett tecken, kan inte tiden gå fortare så att såren börjar läka på riktigt. Jag vill ge allt men kan inte än. aaaarrrggh !!
KAOS i hjärnan !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAD ÄR JAG DÅ SOM LÄSER DIN BLOGG FLERA GGR OM DAGEN??? MEDBEROENDE KANSKE...*S*

Anonym sa...

Skin,skin som den sol du är! Låt hela världen se ditt vackra leende!Kram Jens