måndag 19 januari 2009

Min helg


Ja jag har varit i Paris och det har varit helt underbart. Tror inte det hade varit lika bra om jag inte hade haft den guiden jag hade.

Min fantastiska vän Pierre gjorde min vistelse i Paris till nåt jag aldrig kommer att glömma. Jag tyckte vi såg allt men det fanns tydligen mycket mer att se.
Jag är så nöjd och är så glad att jag åkte dit. Ett minne för livet med en fantastisk person som tog hand om mig på absolut bästa sätt. En riktig gentleman.

Eiffeltornet mina damer och herrar, det är nåt jag alltid har drömt om att få se. Och när vi var där var det så mycket mäktigare och bättre än jag någonsin kunde föreställa mig. Och att få gå upp i tornet och se den fantastiska utsikten över Paris, ja det kunde inte ha blivit bättre.

Jag skulle kunna skirva hur mycket som helst, men vad hjälper det. Det måste upplevas.

Thank u for beeing my friend, the best guide in Paris and so much more. U are so special to me in so many ways that i cant explain. I will see u in March :)

1 kommentar:

Pierre sa...

I 'm so proud !! you know why. i think i will cry , so proud to be on your world.
Tnaks a lot my swedish beauty , i will never forget this week end also. Paris was fantastic becaus eof YOU.
u will be welcome for ever.
U are in my heart.